Lyre Passive medlemmer

Elektronisk nyhedsbrev og butik

Om årsmedlemskab

For kun 320 kr. om året kan du blive årsmedlem af Akademisk Orkester og Kor (tidligere kaldet passivt medlem). Gennem medlemskabet kan du få en gratis billet til tre forskellige koncerter om året med mulighed for forudbestilling af flere billetter til de samme koncerter.

Hver jul er der rift om billetterne til en af årets Messiaskoncerter. Gennem et årsmedlemskab kan du bl.a. på forhånd sikre sig en billet til en af disse koncerter. Medlemskab tegnes for et koncertår ad gangen, som går fra 1. september til 31. august.

Hvis du ønsker at tegne årsmedlemskab, kan du henvende sig til: Elisabet Tornberg Hansen, Phistersvej 11, 3. tv., 2900 Hellerup, tlf. 39 64 59 13. Du kan også bestille årsmedlemskab elektronisk.

Akademisk Orkester og Kor, e-mail aok@kor.dk
Denne side er oprettet: 22-09-2005. Sidst opdateret 12-09-2008 af Werner Knudsen